Nevşehir Milletvekili Ebubekir Gizligider, Ürgüp Belediye Başkanı Fahri Yıldız'a yeni döneminde başarılar dileyerek Ürgüp için yapılacak tüm çalışmalarda kendilerinin yine ilk dönemde olduğu gibi yardımcı olmaya hazır olduklarını belirtti.
Ürgüp Belediye Başkanı Fahri Yıldız'da ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek Milletvekillerinin kendilerine her zaman yardımcı olduğunu söyledi. Yıldız, "Ürgüp için en iyi hizmetleri yapmaya devam edeceğiz, Milletvekillerimiz ve hükümetimizin desteği ile Ürgüp'ü geleceğe emin adımlarla hazırlamaya devam edeceğiz." dedi.
Ziyarette İl Genel Meclisi ve Belediye Meclis Üyeleri de hazır bulundu.
ÜRGÜP
Yayınlanma: 28 Nisan 2014 - 00:00
GİZLİGİDER'DEN ÜRGÜP BELEDİYESİNE ZİYARET
ÜRGÜP
28 Nisan 2014 - 00:00
İlginizi Çekebilir









