Baharın habercisi anlamına gelen ve her yıl 21 Mart'ta kutlanan Nevruz Bayramı bugün Hayri Mehmet Ürgüplü Anadolu Lisesi öğrencileri tarafından geç de olsa coşkuyla karşılandı. Okul bahçesinde gerçekleştirilen bir dizi etkinlikle Bahar'a merhaba diyen öğrenciler misket oynayıp, demir döverken, balon patlatmaca, halat çekme ve çuval yarışmaları yapıp gönüllerince eğlendiler.
Hayri Mehmet Ürgüplü Anadolu Lisesi bahçesinde gerçekleştirilen etkinliğe Kaymakam Alper Balcı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Savaş Özdemir, Ulaş ve Başdere İlk ve Orta Okulu öğrencileri, öğretmenler ve çok sayıda Anadolu Lisesi Öğrencileri katıldı.














