Basketbolda THY Avrupa Ligi finalinde Yunanistan’ın güçlü ekibi Olypiakos ile karşılaşan Fenerbahçe’nin heyecanını Ürgüp’lü taraftarlar, Ürgüp Belediye Başkanı Fahri Yıldız’ın katkıları ile Cumhuriyet Meydanı’nda bulunan Led ekranda izleyerek yaşadılar.
Cumhuriyet Meydanında karşılaşmayı izleyen Fenerbahçe taraftarı gençler, Ürgüp Belediyesi Başkanı Fahri Yıldız’ın bu jestine teşekkür ettiler.
Tahmini okuma suresi: 1 dakika.









