Hakkâri Dağlıca ’da yaşanan terör saldırısının ardından Ürgüp İlçesi’nde faaliyet gösteren bir eğlence merkezi kapısına “ Şehitlerimiz nedeniyle Kapalıyız” yazılı pankart ve dev Türk bayrağı asarak faaliyetini durdurdu.
Eğlence merkezi, Hakkâri’den gelen şehit haberleri sonrası dün itibariyle faaliyetlerini durdurdu. İşletme sahibi eğlence merkezinin giriş kapısını kapatarak “ Şehitlerimiz nedeniyle Kapalıyız” yazılı pankart ve dev Türk bayrağı astı.“YAS İLAN ETTİK’İş yeri sahibi “Askerlerimiz, polislerimiz şehit ediliyorsa bizim burada eğlence yapmamızın bir anlamı yok. Bu akşam yas ilan ettik. Mekânımız önce alkol satışı ve eğlenceye kapatıldı. Ardından tamamen kapattık” dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 08 Eylül 2015 - 00:00
Eğlence Merkezi Terör Olayları Nedeniyle Faaliyetlerine Ara Verdi
GÜNDEM
08 Eylül 2015 - 00:00









