Nevşehir il genelindeki İmam Hatip Liseleri arasında düzenlenen Hafızlık, Ezan´ı Güzel Okuma ve Kur´an-ı Kerim´i Güzel Okuma yarışmalarında dereceye giren Ürgüp Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencileri, Okul Müdürü Selçuk Yalçın ve meslek dersi öğretmeni Ahmet Muhsin Ata Milli Eğitim Müdürü Savaş Özdemir´i ziyaret etti.
Milli Eğitim Müdürü Savaş Özdemir öğrencilerimizin başarısında emeği geçen idareci ve öğretmenlere teşekkür ederek, dereceye giren öğrecileri tebrik etti, başarılarının devamını dileyerek hediye verdi.











