29 Ekim Cumhuriyet Bayramı etkinlikleri kapsamında Ürgüp'te Fener alayı ve bayrak yürüyüşü düzenlendi. Büyük bir katılım ile hükümet konağı önünde başlayan Fener alayı belediye önü,cumhuriyet meydanı,terminal istikametinden hükümet konağın önünde son buldu.
Düzenlenen yürüyüşe Ürgüp Kaymakamı, Belediye Başkanı,Garnizon Komutanı, İlçe Emniyet Müdürü, Protokol Üyeleri, STK'lar, siyasi parti başkanları ve çok sayıda Ürgüp'lü vatandaş katıldı.
















