Chp Ürgüp Gençlik kolları her yıl olduğu gibi bu yılda Atasını yalnız bırakmadı. Gençlik Kolları Başkanı Yasin Güçlü’nün önderliğinde Gençlik Kolları üyesi gençler Ankara’ya giderek Anıtkabir ve çeşitli yerlere ziyaretlerde bulundular. Ziyaretler esnasında Ürgüp Belediye Başkanlarımızdan Bekir Ödemiş’te gençleri yalnız bırakmadı.
Yasin Güçlü ’nün başkanlığında geziye katılan gençler bu geziden çok keyif aldıklarını Atasının huzuruna çıktıklarından çok mutlu olduklarını söylediler. 










