Her yıl ekim ayının ilk haftalarında kutlanan Camiler ve Din görevlileri haftası Merkez Duayeri Camiinde düzenlenen programla başladı.
Düzenlenen program Kuran-ı Kerim Tilaveti ile başladı, program daha sonra İlçe Müftüsü Abdül Muhammed Çınar ve İlçe Kaymakamı Alper Balcı’nın açılış konuşmaları ile devam etti. Protokol konuşmalarının ardından Ürgüp ilçe Müftülüğüne Bağlı İlahi korosu programa katılan vatandaşlara ilahiler okudu. İlahi dinletisinin ardından Camiler ve Din Görevlileri Haftası münasebetiyle hafta içerisinde okunan 9 Hatmi Şerif’in duası yapıldı. Yapılan hatim duasının ardından katılımcılara Ürgüp Müftülüğünce yemek ikram edildi.
Düzenlenen programa İlçe Kaymakamı Alper Balcı, İlçe Müftüsü Abdül Muhammed Çınar, MHP Ürgüp İlçe Başkanı Mustafa Öz, cami imamları ve çok sayıda vatandaş katıldı.


















