Ürgüp Devlet Hastanesi İdari ve Mali İşler Müdürü Bülent Filizer, Niğde İl Sağlık Müdürlüğü, Sağlık Hizmetleri Şubesi, Şube Müdürlüğüne atandı.
Ürgüp’teki görevinden ayrılan Filizer için Hastane yönetimi Nevşehir’de bir restoranda veda yemeği programı düzenledi.
Yemeğe Ürgüp Devlet Hastanesi Başhekimi Ayhan Ceran ve Hastane Personelleri katıldı. Program sonunda Hastane Başhekimi Ayhan Ceran başarılı çalışmalarından dolayı Bülent Filizer’e günün anısına Kapadokya figürlü tabak hediye etti.










