Ürgüp’te bunalıma giren bir kişi bileğini keserek intihar etmek istedi. H.C (48) isimli bir vatandaş akşam saatlerinde oturduğu evde bileğini keserek intihara kalkıştı, H.C nin yakınları evde şaşkına dönerken olay yerine 112 ekipleri çağrıldı. Yaralı H.C’ye ilk müdahale olay yerinde yapıldı.
Yaralı H.C daha sonra ambulans ile Ürgüp Devlet Hastanesine kaldırıldı. Durumunun iyi olduğu belirtildi.
ÜRGÜP
Yayınlanma: 17 Haziran 2015 - 00:00
Bileğini Keserek İntihar Etmek İstedi
ÜRGÜP
17 Haziran 2015 - 00:00









