Ürgüp Belediye Başkanı Fahri Yıldız, Ürgüp Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanlığı'na pazar günü yapılan genel kurul ile 4. kez seçilen Ahmet Aydın'ı makamında ziyaret etti.
Belediye Başkanı Fahri Yıldız, geçtiğimiz pazar günü Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanlığı görevine yeniden seçilen Ahmet Aydın ve yeni yönetim kurulu üyelerini tebrik ederek, başarılar diledi.
Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Ahmet Aydın, ''ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek 3 dönemdir olduğu gibi bu dönemde de birlik, beraberlik ve huzur içerisinde listemizde bulunan güzel ilçemiz Ürgüp’ü el üstünde tutan isimlerle birlikte ilçemiz ve ülkemiz için çalışmalarımıza hız kesmeden devam edeceğiz'' dedi.
GÜNCEL
Yayınlanma: 04 Nisan 2018 - 16:30
Belediye Başkanı Yıldız'dan Ahmet Aydın'a Ziyaret
Ürgüp Belediye Başkanı Fahri Yıldız, Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı olarak yeniden seçilen Ahmet Aydın'a hayırlı olsun ziyaretinde bulundu
GÜNCEL
04 Nisan 2018 - 16:30





