Ortahisar Belediye Başkanı İsmail Genç 15 - 22 Nisan Turizm haftası olması münasebetiyle kutlama mesajı yayınladı.
Belediye Başkanı Genç; Ülkemizi ve bölgemizi geleceğe taşıyacak en önemli unsurlardan olan Turizm, ekonomik katkısının dışında sosyal, kültürel boyutları ile Türkiye'nin gelecek vizyondaki yeri itibariyle son derece kıymetlidir.
Bu duygu ve düşünceler kapsamında 'Bacasız Sanayide' hizmet veren her kesimin 15 - 22 Nisan tarihleri arasında kutlanan “Turizm Haftası”nı kutlar, kentimizin ve ülkemizin turizmine hepimizin katkı sağlaması temennisi ile 2018 turizm sezonunun ülkemize ve turizm sektöründe yer alan turizm işletmecilerine, seyahat acentelerine, çalışan emekçilerimize, tur operatörleri ile bu alanda hizmet üreten tüm yatırımcılarımıza hayırlı olmasını, başarılı bir turizm sezonu geçirmelerini dilerim. Sevgi ve saygılarımla...





