12 Mayıs Dünya hemşireler günü nedeniyle Ürgüp Devlet Hastanesi, 112 Acil servis ve Ürgüp Sağlık Ocağında görev yapan hemşireleri ziyaret eden Ürgüp Belediye Başkanı Fahri Yıldız, hemşirelerin bu özel günlerini kutlayarak işlerinde kolaylıklar diledi.
Hemşireliğin sabır ve özveri gerektiren çok önemli bir meslek olduğunu dile getiren belediye başkanı Yıldız, kadın erkek tüm hemşirelerimizin 12 mayıs dünya hemşireler gününü kutluyorum. dedi.










