Ürgüp Belediye Başkanı Fahri Yıldız cumartesi günlerinde rutin bir hale getirdiği ilçemiz merkezinde faaliyet gösteren esnaflarımızı ve vatandaşlarımızı ziyaret etti.
Esnaflar ile sohbet edip istek ve sıkıntılarını dinleyen Başkan Yıldız, işletmelerde yapılan işler hakkında bilgi aldı. Ürgüp için yapılabilecek konular hakkında fikir alış verişinde bulundu.
Esnaflar ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirerek Başkan Fahri Yıldız’a teşekkür ettiler.









