Belediye Başkanı, 10 Kasım Atatürk’ün ölüm yıldönümü nedeniyle yaptığı yazılı açıklamada şu ifadelere yer verdi: “77 yıl önce bugün, toplumun her kesimini kucaklayan dev yürekli, ileri görüşlü, üstün yetenekli, adını dünya tarihine yazdıran büyük bir lideri; Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü kaybettik. Bugün, Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk için yas günü değil, fikirlerine ve gösterdiği hedeflere ulaşmak için daha çok çalışmamız ve her zamanki gibi birlik ve beraberlik içinde olmamız gereken bir gündür. Son nefesine kadar ülkesine ve milletine hizmet etmiş, tüm dünyanın ayakta alkışladığı büyük önder Mustafa Kemal Atatürk’ün aramızdan ayrılışının 77. Yıl dönümünde, O’nu sevgiyle ve özlemle andığımızı ifade ediyor yüce anısı önünde saygıyla eğiliyorum.”
İsmail GENÇ
Belediye Başkanı
GÜNDEM
Yayınlanma: 09 Kasım 2015 - 00:00
Başkan GENÇ, 10 Kasım Sebebiyle Bir Mesaj Yayınladı
GÜNDEM
09 Kasım 2015 - 00:00









