Başdere köyü ilk ve ortaokulunda 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, gerçekleştirilen bir dizi etkinliklerle kutlandı.
Kutlama töreninde ilk olarak başta Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm şehitler için bir dakikalık saygı duruşunda bulunuldu ve akabinde de İstiklal Marşımız söylendi. Törenin açılış konuşmasını okul müdürü Nurullah Özkan yaptı.
Kutlamalarda çeşitli yarışmalar gerçekleştirildi. Bunlarıdan bazıları un dolu bardaktan üfürerek pinpon topu çıkarma, eller arkada havada elma ısırmaca, göz kapalı cisim bulma bil bakalım bu ne, müzik eşliğinde sandalye kapmaca, karşıdan karşıya engelli parkurda su taşıma, balon patlatmaca vb. yarışmalar düzenlenerek dereceye girenlere ödüller verildi.
Tören daha sonra okulda bulunan her sınıfın gösterileri ile devam etti. Köyde okulda düzenlenen bayrama köy halkı ve çevre köyler büyük ilgi gösterdi.
Köydeki imkanlar çerçevesinde çocuklarımıza 23 Nisan neşesini yaşatan okul yötetici ve öğretmenlerine teşekkür ederiz.









