İlçemiz Cumhuriyet Meydanında bulunan eski ismi ile Kafe Bahane ihale süresinin bitmesiyle Ürgüp Belediyesince yeniden ihale edildi. İhaleyi alan işletmeci kafeyi masa, sandalye baştan aşağı yenileyerek işletmeye farklı bir görünüm kazandırdı. İşletmeci ayrıca ismi daha önceden olan kafe bahaneyi, kafe şahane olarak değiştirdi.
İşletmecimize ve ilçemize hayırlı olsun.









