AK Parti Nevşehir Milletvekili ve Milletvekili Adayı Av.Murat Göktürk, 26.dönem Milletvekilliği Genel seçimleri için oyunu Ürgüp ilçesinde kullandı.
Oyunu kullanmak için sabah erken saatlerde eşi ve çocuğu ile birlikte Hacı Ahmet Toksöz Ortaokuluna giden Göktürk, burada oyunu kullanacağı sandığın bulunduğu salondaki sandık görevlileri ve seçmenler ile tek tek tokalaştı. Göktürk daha sonra Haydi Bismillah diyerek 1035 nolu sandıkta oyunu kullandı.
Milletvekili Göktürk, oy kullanma işleminin ardından gazetecilere yaptığı açıklamada seçimlerin Türkiye ve Nevşehir için hayırlara vesile olmasını diledi.










