Ürgüp Tesan Anadolu Öğretmen Lisesi öğrencileri, Turgut Özakman’ın kaleme aldığı 'Töre' adlı oyunu Ürgüp Belediyesi Sinema ve Kültür Merkezi’nde sahneledi. 10. sınıf öğrencilerinin büyük ustalıkla oynadığı Töre, izleyicilerden tam not aldı. Erzurum yöresinde geçen bir olayı anlatan ‘Töre’ adlı oyunda, aynı zamanda geleneklerin yanlışlıkları ve bugünlere taşınmasının acı yönleri irdelendi.
Ürgüp Tesan Anadolu Öğretmen Lisesi Türk Dili ve Edebiyatı öğretmeni Nevzat Özcan’ın yönetmenliğinde 6 aylık bir çalışmanın ürünü olarak 10 kişilik ekiple sahnelenen oyunu, Okul müdürü Mustafa Çavuş,Müdür Yardımcıları,Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mevlüt Türkkol,Ortahisar İlk Öğretim Okul Müdürü Serdar Kişi,Türk Eğitim Sen Ürgüp Temsilcileri,Öğretmenler ve Öğrenciler İle veliler büyük beğeniyle izledi.Oyun sonunda öğrenciler, alkış yağmuruna tutuldu.
Ürgüp Tesan Anadolu Öğretmen Lisesi Türk Dili ve Edebiyatı öğretmeni Nevzat Özcan’ın yönetmenliğinde 6 aylık bir çalışmanın ürünü olarak 10 kişilik ekiple sahnelenen oyunu, Okul müdürü Mustafa Çavuş,Müdür Yardımcıları,Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mevlüt Türkkol,Ortahisar İlk Öğretim Okul Müdürü Serdar Kişi,Türk Eğitim Sen Ürgüp Temsilcileri,Öğretmenler ve Öğrenciler İle veliler büyük beğeniyle izledi.Oyun sonunda öğrenciler, alkış yağmuruna tutuldu.










