Son zamanlarda artan hain terör olayları nedeniyle doğuda sıcak çatışmaların olduğu illerden biri olan Şırnak’a gönüllü olarak giden Ürgüp Kaymakamı Alper Balcı, Ürgüp görevine geri döndü. Balcı görevine 11 Nisan Pazartesi günü başlayacak.
İLÇELERE GEÇİCİ OLARAK ATANMIŞTI
İçişleri Bakanlığı, Kaymakam Alper Balcı'nın gönüllü olarak gitmek istemesi üzerine Şırnak'ın çeşitli ilçelerinde görev yapmak üzere geçici olarak atamıştı.
ALANA HAKİMDİ
Kaymakam Alper Balcı, gerek önce görev yapmış olduğu illerdeki başarıları, gerekse o bölgede yetişmiş olmasından dolayı alana olan hakimiyeti göz önünde bulundurularak Şırnak Valiliği emrinde görev yaptı.
"HER KARIŞ TOPRAĞIMIZI KUTSAL BİLDİK"
İlçe Kaymakamı Alper Balcı, "Bu görevi kendi irademle İçişlerini Bakanlığından istedim. Ne mutlu bana ki Şırnak gibi çok önemli, stratejik bir yerde görev yapma şerefi şahsıma tevdi edildi. Biz mülki idare amirleri, vatanımızın her karış toprağını kutsal bildik. Merhum Valimiz Recep Yazıcıoğlu'nun da dediği gibi 'Gidemediğin yer senin değildir' sözünden hareketle gönüllü olarak gittiğim Şırnak'ta bu vatanın bir parçası. Şırnak'ta, Cizre'de, Nusaybin'de, İdil'de, Silopi'de, Yüksekova'da İslamın son ordusu Türkiye Cumhuriyeti için savaşan tüm muhariplerime selam olsun." diye konuştu.
ÜRGÜP
Yayınlanma: 09 Nisan 2016 - 19:42
Alper Balcı Ürgüp'e Döndü
ÜRGÜP
09 Nisan 2016 - 19:42









