Ürgüp; Bu güne kadar görev yaptığı tüm il ve ilçelerde halk tarafından oldukça sevilen Kaymakam Alper BALCI' a Kavuştu,
17/10/2014 Tarihinde Göreve Başlayan ve candan Sevecen tavırları ile Tüm Çalışanların Kalbini Kazanan Sayın Alper BALCI, Hükumet Konağı Önünde, Görevli Personeller ile birlikte Birde Hatıra Fotoğrafı Çektirdi.Bizlerde Ürgüp Haber Ajansı Yönetimi olarak Yeni Görev yerinin başta ülkemiz olmak üzere İlçemize ve tüm vatandaşlarımıza ve de kendisine hayırlı olmasını temenni ediyoruz.
Fotoğraf: Ömer Kıvanç
ÜRGÜP
Yayınlanma: 17 Ekim 2014 - 00:00
ALPER BALCI GÖREVİNE BAŞLADI
ÜRGÜP
17 Ekim 2014 - 00:00









