Sevgili Öğrenciler...
27-28 Nisan çocuklarımızın geleceği için önem arz eden TEOG sınavı yapılacaktır. Çocuklar sizler ve ailelerinizle birlikte bu sınavın coşku ve heyecanını hep birlikte yaşamaktayız.
Ben Kaymakam Amcanız Alper Balcı “ Sevgili gençler, bende bu güzide ülkenin okullarında mezun olmuş, bugüne kadar düzenlenmiş bir çok sınava girmiş ve girdiği sınavları ilk seferde kazanamamış biri olarak yazıyorum bu satırları. Sınavlarda başarılı olabilmeniz için hiç bir şeyin sizin yaşamınızdan daha değerli olmadığını düşünerek, kaygı yönetimini çok iyi planlamanız gerektiğini düşünüyor, üniversite sınavını bile 3. girişinde kazanan bir ağabeyiniz olarak hepinize gireceğiniz bu sınavda başarılar diliyorum. Yani çokta kafanıza takmayın bu sınavı."
Kıymetli Ürgüp Halkı;
27-28 Nisan çocuklarımızın geleceği için önem arz eden TEOG sınavı yapılacaktır. Çarşamba ve Perşembe günü sınava girecek olan öğrencilerimizin konsantrasyonlarının dağılmaması için, sınav öncesi ve sınavın bitimine kadar geçen süre zarfında gereken hassasiyeti ve duyarlılığı göstermenizi önemle rica ediyorum.
Ve geleceğimizin teminatı olan Sevgili Gençler;Hepinize bu sınavda ve hayat boyu gireceğiniz bütün sınavlarda başarılar diliyorum. Sağlıklı, huzurlu, mutlu yarınlar sizlerin olsun. Her şey gönlünüzce olsun…
Alper BalcıÜrgüp Kaymakamı
ÜRGÜP
Yayınlanma: 26 Nisan 2016 - 22:36
Alper Balcı'dan Öğrencilere Mesaj
ÜRGÜP
26 Nisan 2016 - 22:36









