AK Parti Ürgüp Belediye Başkan Aday Adayı Ömer Nair yaptığı açıklamada birlik ve beraberlik mesajı verdi. AK Parti Ürgüp Belediye Başkan Aday Adayı Ömer Nair yaptığı açıklamada şunları kaydetti.
''Ürgüp’ün daha çok hizmete ve yatırıma ihtiyacı olduğu düşüncesiyle ve bunun da yerel yönetimler eliyle daha hızlı bir şekilde yerine getirileceği kanaatiyle 30 Mart 2014 günü yapılacak Mahalli İdareler Genel Seçimlerinde AK PARTİ den Ürgüp Belediye Başkanı aday adayı oldum.
Ürgüp’ ün değerlerine ve geçmişine sahip çıkan,ahlaktan haberdar, takım ruhuna inanan, değişimi reddetme ile değil saygıyla oluşacağını bilen, sosyal sorumlulukların farkında, hızlanmaya, cesarete ve özellikle risk almaya hazır olan Ürgüp halkı ve Ürgüp esnafı ile aynı dili konuşan ve aynı kaygıları paylaşan ,herkesi hemşericilik duygularıyla kucaklayan bir birey olarak deneyimimi partim ile paylaşmak, ülkenin yerel yönetim anlayışına yeni bir bakış açısı getirmek, katılımcı ve çoğulcu, herkesi kucaklayan bir yerel yönetim anlayışını hayata geçirmek için ve bu güzel ilçemize hizmet etmek için bu hizmet yarışına talip oldum ve bu kararlılıkla, bu inançla yeni bir yolculuğa başladım. Her başlangıçta bir hayır saklı olduğuna inanan birisiyim.
Bu süreç içerisinde Partimizin ak’ına leke getirmemek için elimden gelen sukutu gösterdim ve göstermeye devam edeceğim.
Başbakanımız Sayın Recep Tayyip ERDOĞAN “Bizim adaylarımızı halk belirleyecek ve tüm aday adayları 30 Mart akşamına kadar çalışacaklar” demiştir.
Bende bu bağlamda bu yarışın makam,mevki yarışı değil,çok sevdiğimiz Ürgüp’e bir hizmet yarışı olduğu kanaatini hiç kaybetmedim.
Partimizden aday adayı olan tüm kardeşlerimiz ilçemizin ihtiyaçlarını ve sorunlarını tespit ederek, bu sorunlara çözüm üretmek için gayret ediyorlar. Bu yarış, hangimiz daha iyi hizmet ederiz yarışıdır. Önemli olan ben değil, biziz. Kim daha iyi hizmet edecekse cenabı Allah ona nasip etsin.
Son olarak şunu özellikle ifade etmek istiyorum; İlimizin ve ilçemizin değerli görsel ve yazılı basın mensubu arkadaşlarım, Sizlerin yaşanan bu süreçte özellikle mevcut aday adaylarını yıpratıcı,kırıcı ve inceltici haberlerden kaçınmanızı rica ediyorum.
Bu son günlerde yaşanan hadiselerde de gördük ki,bugün bir önceki günden daha çok birliğe ve beraberliğe ihtiyacımız var. ''
ÜRGÜP
Yayınlanma: 28 Aralık 2013 - 00:00
AK Parti Ürgüp Belediye Başkan Aday Adayı Nair Birlik Beraberlik Mesajı Verdi
ÜRGÜP
28 Aralık 2013 - 00:00
İlginizi Çekebilir









