AK Parti Ürgüp ilçe Teşkilatı ilçeye yeni atanan Kaymakam Mehmet Maraşlı’yı ziyareti etti.
Kaymakam Maraşlı, AK Parti Ürgüp ilçe Başkanı Aynur Asiltürk ve ilçe teşkilatını kabulünde yaptığı açıklamada, ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek kendilerine teşekkür etti.
Başkan Asiltürk’te “ Ürgüp tarihi yapısı, turizmi, konumu ve birçok eşsiz güzelliğin başkenti. Bu şehirde yöneticilik yapmak her idareciye nasip olmayacak bir görev. Dolayısıyla bu görevin sayın Kaymakamımız için hayırlı olmasını diliyoruz.Kendilerine ilçemize hizmet edebilmeleri için her türlü olanakları sağlama ve destek olma noktasında teşkilat olarak hazırız. Onu iletmek ve kendilerine ilçemize hoş geldiniz demek adına teşkilat olarak ziyarette bulunduk. Kendilerini tebrik ediyoruz ve yeni görevinde başarılar diliyoruz. Her daim yanında olacağımızı bilmesini istiyoruz." ifadelerini kullandı.










