Kapadokya Nevşehir İnternet Medyacılar Yazarlar ve Gazeteciler Cemiyet Yönetimi AGD Başkanına sert tepki gösterdi.
Geçtiğimiz günlerde Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi ve Nevşehir için son derece talihsiz bir açıklamada bulunarak Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi’nde fuhuşların olduğunu, alkol ve madde bağımlılığı olduğunu hatta bahar şenliklerinde konserlerin verilmemesi gerektiğini söyleyen Anadolu Gençlik Derneği Başkanı Abdurrahim Doğru’ya KAPİMED Yönetimi sert tepki gösterdi. KAPİMED Yönetim Kurulu ve üyeleri adına açıklamada bulunan KAPİMED Başkanı Coşkun Sağlamdin Anadolu Gençlik Derneği Başkanı Abdurrahim Doğru’ya madem öyle üniversitede ki görevinden istifa etsene diye konuştu. Sağlamdin, ‘’ Sözde Anadolu Gençlik Derneğini savunan şahıs ne yazık ki üniversitede memur olarak görev yapmaktadır. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi’nde fuhuş olduğunu, alkol ve madde bağımlılığı olduğunu söyleyen o kişi madem öyle üniversitede ki görevinden istifa etmeli. Madem orada fuhuş oluyor alkoller tüketiliyor sen o zaman neden orada çalışıyorsun. O zaman devlet dairelerinde görev yapan her memur bir dernek kursun ve ilin mülki amirini istifaya davet etsin. Görev yaptığı yerde ki amiri istifaya davet etsin. Yetmezmiş gibi birde milletvekillerini istifaya davet etsin. Sayın AGD başkanı sen kimsin ki Nevşehir’in Valisini istifaya davet ediyorsun? Sen kimsin ki Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Rektörünü istifaya davet ediyorsun. Önce sen adabını takınacaksın ve görev yaptığın üniversiteden istifa edeceksin. Nevşehir halkı bugüne kadar ilimize üniversite kurulması için gezmedik yer, çalmadık kapı bırakmadı. Ama sen çıkıyorsun devlet memuru olarak dernek başkanlığını arkasına sığınıyorsun ben dernek başkanıyım herkesi istifaya davet ediyorsun. Önce sen memurluktan almış olduğun maaşı hak ediyor musun? Öncelikle onu düşün sayın arkadaşım. Kimsenin Nevşehir’i kötülemeye, Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesini kötülemeye hakkı yoktur. Unutulmamalıdır ki kişiler gelip geçici ancak kurumlar kalıcıdır. O yüzden birileri açıklama yaparken öncelikle haddini bilmelidir. Şimdi KAPİMED Yönetim Kurulu ve üyeleri olarak diyoruz ki AGD Başkanı öncelikle Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesinde öğrenim gören öğrencilerden özür dilemeli. Sonra çıkıp tüm Nevşehir halkından özür dilemeli. Sonrada kötülemiş olduğu üniversitede görev yapmamalı. Buradan Nevşehir Valimiz Sayın Mehmet Ceylan ve Sayın Rektör Prof Dr. Filiz Kılıç’ı da göreve davet ediyoruz. Hiçbir kimse çıkıp Nevşehir’i hiçbir yerde kötüleyemez. Nevşehir’de üniversiteye okumaya gelmeyin diyemez. Madem Nevşehir’i sevmiyorsa, üniversiteyi sevmiyorsa buradan gider başka yerde görevini yapar. Bu memleket sahipsiz değil. Hiç kimse bir başına çıkıp Valimizi, Rektörümüzü istifaya davet edemez. Buradan tüm sivil toplum kuruluşlarını ve siyasi partileri de Nevşehir’e sahip çıkmaya, Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesine sahip çıkmaya davet ediyoruz. Kamu oyuna saygılarımızla’’ diye konuştu.
GÜNDEM
Yayınlanma: 29 Mayıs 2015 - 00:00
AGD BAŞKANI NEVŞEHİR'DEN ÖZÜR DİLESİN
GÜNDEM
29 Mayıs 2015 - 00:00









