AK Parti Ürgüp Belediye Başkan Aday Adayı Adnan Aydın,10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü nedeniyle bir mesaj yayımladı.Adnan Aydın, mesajında özgür ve çok sesli bir medyanın, demokratik sistemlerin gerekli şartı olduğunu belirtti.Mesleğini zor şartlar altında icra eden basın çalışanlarımızın haklarını düzenleyen yasanın yürürlüğe girişinin yıldönümü olan Çalışan Gazeteciler Gününü en içten dileklerimle kutluyorum."
GÜNDEM
Yayınlanma: 09 Ocak 2014 - 00:00
Adnan Aydın'dan Gazeteciler Günü Mesajı
GÜNDEM
09 Ocak 2014 - 00:00









