Olay dün akşam saatlerinde ilçemiz Fatih Mahallesinde meydana geldi. Eğrim dağı mevkiinden aç kalarak Fatih Mahallesine inen 8 domuz evlerin yakınına kadar geldi.
DOMUZLAR ŞEHRE İNDİ
Domuzların evlerin yakınına geldiği esnanda evinin balkonunda olan bir vatandan durumu cep telefonunun kamerasıyla görüntüledi
Bir süre evlerin yakınlarında yiyecek arayan domuzlar daha sonra geldikleri alana kaçtılar.
ÜRGÜP
Yayınlanma: 02 Şubat 2017 - 19:50
Aç Kalan Domuzlar Şehre İndi
ÜRGÜP
02 Şubat 2017 - 19:50









