3 Aralık Dünya Engelliler Günü etkinlikleri Ürgüp 80. Yıl Hanife-Memiş Aksoy Rehabilitasyon Merkezi tarafından hazırlanan program ile gerçekleştirildi. Programın açılış konuşmasını Ürgüp Kaymakamı Tuğba YILMAZ yaptı. Ürgüp 80. Yıl Hanife-Memiş Aksoy Rehabilitasyon Merkezi sakinleri tarafından hazırlanan programda şiir, piyesler, tiyatro gösterisi, halk oyunları ve konser büyük beğeni topladı… Program Sonunda Programa gelen vatandaşlara aşure ikram edildi. Düzenlenen Programa Ürgüp Kaymakamı Tuğba YILMAZ, , Ürgüp Garnizon Komutanı M. Barış Bozkurt, İlçe Müftüsü A. Muhammed Çınar, Milli Eğitim Müdürü Savaş Özdemir, Ak Parti Ürgüp İlçe Başkanı Ahmet Koçak ve çok sayıda vatandaşlar katıldı.














